Przyjemność z jazdy, osiągi, bezpieczeństwo i niezawodność to główne cechy nowego gokarta rentalowego (zwany popularnie „halowym”) zarówno na tory wewnętrzne, jak i zewnętrzne.

Tony Kart Viper to pierwszy produkt OTK Kart Group w całości poświęcony rynkowi rentalowemu. Nowy gokart ma te same wysokie standardy jakości, produkcji i wydajności, co cała produkcja grupy (ramy Tony Kart są bardzo popularne w kartingu wyczynowym). Nawet najnowszy i najmłodszy „gokart w rodzinie Tony Kart” przestrzega filozofii „ZAPROJEKTOWANY, ZREALIZOWANY, WYKONANY, W 100% STWORZONY WE WŁOSKIM OTK”.

Viper jest efektem intensywnej pracy prowadzonej zarówno na etapie planowania, jak i rozwoju przez dział R&D Grupy OTK Kart w celu uzyskania produktu, który jest w stanie zagwarantować najwyższe osiągi, przyjemność z jazdy, a jednocześnie niezawodność i łatwość obsługi. Poszukiwanie limitów wagowych było ważną cechą na etapie projektowania, aby uzyskać sprawny i nadający się do jazdy pojazd. Sprytne rozwiązania konserwacyjne ułatwia jazdę nawet mniej doświadczonym kierowcom.

Długi okres testów doprowadził do zdefiniowania systemów ochrony kierowcy. Rentalowy gokart Tony Kart Viper wprowadza na rynek podwójny system bezpieczeństwa: perymetryczną ochronę wykonaną z „polizenu” połączoną z innowacyjnym systemem poliuretanowych amortyzatorów. Oprócz tych rozwiązań gokart ten posiada także amortyzowaną kolumnę kierownicy minimalizująca skutki ewentualnego uderzenia w kończyny górne kierowcy. Jako opcja dostępna jest możliwość zamontowania pałąka Roll-Bar wraz z pasami bezpieczeństwa.

Jeśli chodzi o komfort jazdy, Tony Kart Viper ma szybkie sterowanie regulacją pedałów i siedzenia, dzięki czemu można go łatwo dostosować do różnych wysokości kierowców. Gokart został zaprojektowany, aby oferować maksymalne osiągi zarówno na torach zewnętrznych, jak i wewnętrznych, przy zachowaniu niezmienionego bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy.

Główne cechy rentalowego gokarta Tony Kart Viper:

  • Regulowane pedały
  • Regulowany fotel o wzmocnionej konstrukcji
  • Amortyzowana kolumna kierownicy
  • Ochrona perymetryczna w polizenie
  • Amortyzator z poliuretanu
  • Napęd na łańcuch lub pasek z napinaczem
  • System odcinający, zapobiegający przyspieszaniu i hamowaniu w tym samym czasie (tzw. system „anty-gaz”)
  • Układ hamulcowy z pływającym zaciskiem z 2-tłoczkowym odzyskiem skoku, hydrauliczna pompa hamulcowa ze zbiornikiem oleju, samo-wentylowana tarcza, system szybkiej wymiany klocków hamulcowych
  • Silnik Honda 200/270/390 cm3
  • Jednoczęściowe aluminiowe koła
  • Płyta podłogowa ze stali nierdzewnej
  • Oś 40 x 5 mm
  • Wzmocnione zwrotnice
  • Suwak ochronny hamulca i zębatka
  • Zbiornik o pojemności 9 litrów

Jako wyposażenie opcjonalne dostępne są:

  • Naklejki – spersonalizowany zestaw
  • Pałąk z pasami bezpieczeństwa
  • Siedzisko z włókna szklanego
  • Pilot
  • Skrzynka na odważniki (do systemu doważania)
  • Reduktor siedziska

Informacje i zdjęcia: www.tonykart.com

Previous PKN ORLEN pozostaje na torze w 2021 r.
Next PIKC 2021 w sierpniowym wydaniu