światowy lider w projektowaniu barier ochronnych i torów wyścigowych

Banda ochronna ma strukturę modularną, zbudowana jest z tworzywa sztucznego. Każdy element został zaprojektowany, aby perfekcyjnie spełniać swoją funkcję. Dbamy o to, by konstrukcja była pozbawiona elementów niepotrzebnych i niefunkcjonalnych, a jednocześnie spełniała swoją funkcję tłumienia uderzeń bez powodowania nieprzyjemnych efektów.

Tył band ochronnych może być dowolnie demontowany i spełnia podwójną funkcję. Po pierwsze, sprawia, że front bandy jest elastyczny, mobilny i pozwala swobodnie tworzyć na torze zakręty, łuki i różne inne wariacje oraz szykany.

Drugą ważną cechą „retroband” jest stabilność i szczelność konstrukcji wynikające z tego, że system nie jest jednoelementowy, lecz integralny z bandą. Wiąże się to ze znakomitym rozpraszaniem siły uderzeniowej w osi poziomej bandy dzięki mechanicznym ograniczeniom – rzeczywistemu fizycznemu amortyzatorowi uderzenia, który znajduje się pomiędzy „tyłem” bariery a samą bandą ochronną.

Walory estetyczne

Warto zwrócić również uwagę na aspekt wizualny torów kartingowych, zarówno halowych jak i zewnętrznych. Bandy ochronne XTREMEBARRIERS zostały zaprojektowane tak, aby spełnić również wymagania estetyczne klienta, bez pomijania istotnych parametrów technicznych i stabilności toru. Efekt końcowy budowanego toru z elementów XTREMEBARRIERS robi wrażenie najnowocześniejszej profesjonalnej struktury.

Jedna z niewielu band ochronnych zatwierdzona przez CIK – FIA

Nadchodzące wydarzenia

Sklep KMLS