Inter Cars został sponsorem i partnerem tytularnym zespołu Mariusza Bieleckiego. Teraz drużyna nosi nazwę Inter Cars Karting Team.

Inter Cars pogłębia swoje zaangażowanie we wspieranie polskiego motorsportu. Po Castrol Inter Cars Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski oraz rajdach terenowych, włącza się również w karting. Spółka jest sponsorem zespołu Mariusza Bieleckiego. Współpraca z nim rozpoczęła się już w poprzednim sezonie i miała wówczas charakter bardziej pilotażowy. Obecnie i zespół, i budżet jest większy. W tym sezonie drużyna nosi także nową nazwę – Inter Cars Karting Team. Wsparcie Inter Cars to przede wszystkim pomoc finansowa.

– W tym sezonie kupiliśmy 2 nowe podwozia, 2 nowe silniki (może uda się nabyć trzeci), nowy samochód serwisowy oraz namiot do obsługi. Ponadto, ubieramy kierowców w identyczne kombinezony w logo sponsorów – mówi Tomasz Białach, dyrektor handlowy Inter Cars.

Współpraca potrwa co najmniej do końca tego sezonu.

– Celem jest zdobycie co najmniej 1 biletu na Mistrzostwa Świata w grupie DD2 Max. By to miało miejsce, trzeba byłoby wygrać albo eliminacje krajowe, albo europejskie – mówi T. Białach.

Inter Cars jest jedną z niewielu dużych, polskich firm z branży motoryzacyjnej, które angażują się w sport kartingowy.

– Sponsoring młodych zawodników jest kompatybilny z polityką naszej firmy, w ramach której wspieramy „Młode Kadry”, czyli zajmujemy się współpracą ze szkołami, mającą na celu edukację młodzieży na poziomie XXI wieku – podkreśla Tomasz Białach, dodając – Karting jest tak naprawdę szkołą podstawową dla każdego sportu motorowego. To początek edukacji wyścigowej czy rajdowej. Jest to jednocześnie stosunkowo najtańszy sport motorowy, dzięki czemu dostępność do niego jest dość duża. W eliminacjach Mistrzostw Polski startuje ok. 150-200 zawodników w różnych kategoriach wiekowych i sprzętowych. Zainteresowanie tą dyscypliną jest coraz większe.

Inter Cars Karting Team ma już za sobą pierwsze sukcesy w tym sezonie. Za sprawą Kacpra Bieleckiego udało się jej zwyciężyć w pierwszej odsłonie International Rotax Poland Trophy w kategorii DD2 Max. W kolejnej zajął on drugą lokatę. Mateusz Szuliński i Michał Białach znaleźli się w środku stawki. Bartłomiej Sobieski w kategorii Rotax Max Senior dwa razy był piąty, a Borys Rogala wylądował na 14 i 17 miejscu w Micro Max.

Źródło: www.intercars.com.pl

Previous

No More Stories.

Next

Rotax MAX Challenge Grand Finals 2016 czas zacząć

Nadchodzące wydarzenia