Chcąc pisać o torze kartingowym, warto zdefiniować, co to jest i czemu służy. Tor to wydzielone miejsce, gdzie kierowcy bezpiecznie mogą rywalizować między sobą. Tory dzielimy na wyścigowe i tzw. amatorskie. Nasz poradnik dotyczy tych drugich. Obiekty z prawdziwego zdarzenia nie są dostępne dla zwykłych uczestników ruchu. Dlatego, budując amatorski obiekt, musimy pamiętać, aby w jak największym stopniu przypominał ten prawdziwy. Im bardziej przyłożymy się do budowy i wyposażenia toru, tym bardziej będzie on przyciągał kierowców.

Jak już wspomnieliśmy, tor może być zarówno zamknięty (halowy), jak i otwarty (zewnętrzny). Zazwyczaj tory halowe są całoroczne i bardziej opłacalne. Jednak tory zewnętrzne bardziej przypominają wyścigowe, szybkie obiekty. Wadą ich jest sezonowość i zależność od pogody, która w Polsce nie zawsze rozpieszcza. Taki tor działa zazwyczaj około 6 miesięcy.

Partnerzy


Nadchodzące wydarzenia

Sklep KMLS